Q & A

Hej! Kan du inte lägga upp vad du köpte där om du köpte något? :)<3
 
När jag var på Outleten i Carlsbad så köpte jag bara presenter till min familj hemma i Sverige så ni får vänta lite med att se vad jag fick med mig hem eftersom min familj läser bloggen.. :D
 
 Vad är det för skola du ska söka till i höst? jätte bra blogg! kram
 
Jag har sökt flera skolor ill hösten och får veta om jag kommer in eller inte i juni, men jag har sökt skolor i Kalmar, Växjö, Lund och Borås! 
 
Hej!:D kan du visa bättre bild på dina Ldir skor? :D vart kan man köpa dem? Kram
 
Här ser du hur dem ser ut på! 
 
 
Kan inte du börja lägga ut fler outfit bilder??? :))
 
Jag skall försöka bli bättre på det, lovar! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0