SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Jättekul att det blev lite frågor i frågestuden, det är så roligt när man får kommentarer! Här kommer iallafall några svar, tror jag gör 2 inlägg så ni inte bli uttråkade med världens längsta inlägg. 
 
Kan inte du börja lägga ut fler outfit bilder??? :))
Jo absolut, har tänkte börja med fler outfits jag vet inte hur många gånger. Men nu skall det bli ändring på detta, lovar!
 
Kan du inte berätta lite om din familj, du skriver att du saknar dom men aldrig hur din familj ser ut:) jättebra blogg!!!
Absolut, jag har världens bästa familj och kunde inte önska om någon bättre. Jag bor med min mamma och hennes man, jag har en syster som heter Emma som är gift med John och dem har tillsammans världens finaste lilla Leah, som jag visat någon gång här i bloggen! Sedan är det mormor, morfar, kusiner ja det vanliga helt enkelt!
 
Har du primeboots? Hur matchar du dem isåfall? Vilka har du?? :D
Ja det har jag, jag har 2 par och använder dem till det mesta och nästan året runt. Inte så mycket på sommaren men alltid annars, tycker dem är perfekta, sköna, snygga och funkar till allt! 
Dessa två är dem jag har, båda i mörkbrunt ↓
                    
Ett förslag på hur jag skulle matcha dem:
 
Vad använder du för kamera? :D
Jag använder Canon EOS 1000 D, tycker den är jättebra! 
 
Hejsan!!:) jag skall åka till Miami med min familj och jag undrar om du kan ge lite tips på affärer och så som man borde besöka när man är där?:) kraaaaaam
 
Jag har själv aldrig varit i Miami så jag vet inte riktigt vad som finns där men jag skulle gissa på att det finns ungefär samma affärer där som det finns här i San Diego och på dem flesta ställerna i USA. Men dem jag gillar bäst är Victoria´s secret (såklart, haha), Sephora för smink, dem har nästan allt man kan önska sig, Brandy Melville, kan dock hända att den affären endast finns här i Cali, Forever 21, Aldo & Steve Madden för skor, Nordstroms, Hollister för jeans och även American Eagle. Det är väl dem jag kommer på just nu! :)
Kan du göra fler videobloggar med dig i dem? Hihi
Ja jag kan försöka, det är bara det att det känns lite konstigt att sitta och prata med en kamera! haha svårt att veta vad jag skall prata om! Men släng iväg en kommentar om vad ni vill se så skall jag försöka fixa det!
 
Hur gammal är du?
19, fyller 20 den 30 maj! :D
 
Vad gör du i USA nu? och vart bor du :D? , skulle du kunna göra mer videoinlägg? :)
Just nu är jag här i Usa på en lång semester, jag njuter av varje sekund, upplever nya saker, träffar nya människor och ser nya platser! Jag bor just nu i San Diego, jag skall försöka! 
 
Här var dem första svaren, hoppas ni blev glada!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0