JUST TOUCHED DOWN IM SAN DIEGO

Efter en väldigt lång flygresa är jag äntligen framme! Dock var mitt plan från Göteborg-London väldigt försenat, det var tydligen snökaos i lilla London så vi fick inte landa, men ca två timmar senare än vi skulle landade vi och det var inte en snöflinga där. Kaoset var tydligen i norra London! Haha men väl där så var mitt plan till SD också försenat med ca 1 timma så jag var inte framme här i USA förrän ca 10 på kvällen. Då stod mina älskade bästisar på flygplatsen med en "välkommen Emelie" skylt och vi hade kramkalas för hela slanten! Sedan åkte vi direkt till Yogurtland, köpte med oss lite froyo hem och satt och mys pratade hela kvällen! It's good to be back ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0