FRÅGOR & SVAR

Ibland lägger du upp lite bilder på Marc Jacobs väskor, vad tycker du om dem och vilken modell är det du vill ha?

Jag tycker Marc Jacobs väskor är jättefina och har själv tänkt att köpa en inom en snar framtid. Dessa väskor är väldigt populära, iallafall i Göteborg, så det hade varit kul att ha en som inte alla har. Men jag tror jag kommer att köpa denna nedan!

Vad tycker du är det bästa med kalifornien?!! :D

Oj va svårt, det finns så mycket jag älskar med Cali! Värdet, shoppingen, människorna men den lilla vardag man får här är verkligen något som jag älskar. Allt är ganska så chill egentligen, inget är stressat utan man tar dagen som den kommer. Det är jättesvårt att förklara men jag skall försöka visa er mer av vardagen här på bloggen!

 

Vad tycker du är ett måste för att få en bra garderob?

Ett måste för att få en bra garderob är att ha bas plagg, en vit, svart & grå t-shirt, ett par svarta jeans & ett par bootcut jeans som du känner dig snygg i. Det tycker jag är måsten för att få en bra garderob, sedan kan du lätt matcha det med smycken, väskor och stora mysiga koftor så har du en chic outfit för dagen!

 

Vart kommer väskan ifrån?

Väskona i inlägget kommer från ett märke som heter Campomaggi!

 

Vart kan man köpa den??

Jag köpte min på Sephora i Usa men den finns på Åhlens City och kicks har nog den också skulle jag tro!

 

 
Det var lite svar på era frågor, om ni har några fler så ställ dem! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0