PÅ SVENSK MARK

Då var jag på Svensk mark igen!
Har inte hunnit blogga innan eftersom jag har haft fullt upp med studenter sedan jag kom hem. Resan hem gick bra, känndes kortare än vanligt dock missade vi vårt flyg mellan London Sverige vilket slutade med att vi fick ta en sväng till Berlin innan vi landade här i Göteborg. Under de senaste dagarna har jag även hunnit fylla 20, yey! Så nästa lördag vankas det tjejmiddag här hos mig med alla mina favoriter! 
 
Börjar snart sommarjobba i Fiskebäck vilket känns skönt, vi får hoppas att det fina vädret håller i sig genom hela sommaren. Då blir mitt jobb en härlig dans på rosor! :D 
 
Vill även passa på att säga GRATTIS till alla ni som tagit eller skall ta studenten! Tänk att det redan har gått ett år sedan jag sprang ut, dansade runt på flaket och hade bästa dagen i mitt liv med mina vänner. Fy vad tiden går fort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0