ETT HELT ÅR

Den 5 juni var det exakt 1 år sedan jag tog studenten. Tiden går allt för fort och det känns som igår vi sprang ut, åkte flak, hade bal och var stolta över att vi klarat av gymnasiet. Jag kan säga att jag hade väldigt höga förväntningar på det första året efter studenten, det fanns så mycket jag ville göra och så mycket jag ville hinna med. Jag hade allt planerat men ingenting blev som det "skulle". Nu har ett år gått och det är lätt att glömma hur mycket och hur många roliga saker och minnen jag fått vara med om de senaste 365 dagarna. Jag och Matilda hade detta samtalet idag och jag började tänka på vad jag gjort och blir mer och mer stolt och glad att det faktiskt blev som det blev! 
 
-Varit på ett drös härliga College fester
-Tränat i underbara Kalifornien 
-Varit i London med Lisa
-Bott i LA
-San Diego
-Träffat helt underbara människor
-Min fina systerdotter kom till världen
-Sett helt otroliga platser
-Fått vänner för livet 
 
Undra vad som finns på listan nästa sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0