SVAR PÅ TAL!

Tycker verkligen om din blogg! Skulle inte du kunna berätta lite om vad du har för planer nu efter LA?
 

ABSOLUT! Det finns så himla mycket jag vill göra och jag kan säga att det har tagit mig nästan 2 månader att komma fram till vad jag vill. Nu känns det som om jag äntligen vet vad jag vill och jag är redo för att köra igång! Som det ser ut nu så kommer jag att söka skola till hösten, känner mig redo att börja plugga och tycker faktiskt det skall bli riktigt kul! Skall söka skolor runt om i hela Sverige så vi få se var jag hamnar! Men nu under våren så kommer jag att jobba så mycket som möjligt, njuta av livet och resa lite. Tänkte planera in lite weekendresor och kanske en solsemester i sommar, vi får se! Kanske kommer jag att ändra mina planer kanske inte, man vet aldrig! 
 
Efter jag pluggat klart vill jag ta en termin eller ett år utomlands i NY, Milano eller Paris. Vill bygga på mitt CV och mina erfarenheter så mycket som möjligt medan jag kan och innan jag börjar jobba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vill du plugga/vilka utbildningar? :)

2013-01-09 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0