SVAR PÅ TAL

Hej varför lämnade du LA?
 

Svar: Har svarat på denna frågan några gånger innan men eftersom det är många som frågar så tänkte jag svara igen! Jag valde att åka hem fråm LA för att jag kände att jag just då hade gjort vad jag ville där och testat på det jag var där för att göra. Jag bodde och levde där i 4 månader och njöt och gjorde det bästa av tiden som jag var där. Kände att det vat dags för nya äventyr och även om LA är helt fantasktiskt så var jag lixom färdig. Vill absolut åka tillbaka till Kalifornien då jag älskar det, kanske till och med redan i vår...
 
Att studera mode var jag bästa jag gjort i mitt liv och det är något jag absolut vill fortsätta att göra. Min LA tid har verkligen fått mig att inde vad jag vill göra med mitt liv och min framtid, vilket känns helt otroligt bra. Trodde aldrig jag skulle vara 19 år och helt säker på hur jag vill att min framtid skall bli - skönt!
 
Bild från LA. My obsession in life, frozen yogurt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0