MINA HÖJDPUNKTER 2012

Tänkte göra en lite mindre årsresume av mitt 2012, ett år som har varit ett av dem absolut bästa i mitt liv. Jag har gjort sånt som jag aldrig trodde jag skulle göra, lärt mig att uppskatta mina riktiga vänner, tagit studenten, flyttat till LA, älskat Sverige flera gånger om, gjort en modetidning, lärt känna mig själv på riktigt och träffat nya helt underbara människor! Så här kommer en liten tilbaka titt av 2012 ♥
 
Den 5 juni 2012 var det min tur att springa ut. Studenten och balen var absolut några av dem bästa dagarna i mitt liv. Tre år av hårt slit, otroligt roliga minnen, härlig studieresa till Bryssel som ingen glömmer, fina vänner och allt däromkring är något jag uppskattar väldigt mycket idag! Ni som fortfarande går i skolan, NJUT av tiden. Den är helt klart ett av era bästa minnen i livet!
I juli lämnade jag allt vad trygghet heter och flyttade till LA, bodde i West Hollywood och studerade Fashion Merchandising på Santa Monica College. En dröm som jag hade haft så länge gick i uppfyllelse. Jag levde studentlivet, blev förälskad i Frozen Yogurt, fick lära mig mer om mode, och lärde mig ALLT om mig själv. En del av mitt 2012 som var det roligaste, underbaraste men också inte blev alls som jag trodde. Så nöjd över att jag faktiskt testade och har ni detta äventyr med mig i mitt bagage!
Jag och min bästa vän gjorde en modetidning som projektarbete i skolan, något som vi båda älskade och la ner all vår lediga och upptagna tid på. Nöjda som bara den kammade vi hem ett MVG!
Spendeade massor med tid med alla mina vänner, något av det bästa jag vet. Kunde inte ha bättre vänner, håll hårt i dem ni har!! 
 
Några av dem bättre stunderna av 2012, hoppas 2013 blir ännu bättre! Redo för nya utmaningar, uppgångar, nedgångar, ideer, drömmar och mål - Bring it on 

Kommentarer
Postat av: Christine

Får jag fråga vad det var som gjorde att du lämnade Santa Monica? För jag funderar på om jag ska åka till sommaren men kan inte bestämma mig.

2013-01-13 @ 15:08:15
URL: http://vionno.com/christine/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0