LYSSNA PÅ DIG SJÄLV

Det är inte ofta jag skriver lite selfboostande inlägg men just nu kan jag inte hålla fingrarna i styr, jag måste skriva av mig. Efter ett mycket långt och bra samtal med min andra halva har jag kommit fram till att något av det viktigaste som finns i livet är att följa sin instinkt, göra det man vill och ta alla chanser man får. Det är lätt att säga jag vet inte hur, jag är inte säker osv men det kan inget annat än att bli fel, och hur fel det än kan bli så löser det sig nästan alltid. Jag har bestämt mig för att göra något som jag vet att jag kommer att älska. Jag kommer inte ångra mig en sekund och det har tagit mig ett litet tag att inse att detta är precis vad jag behöver. Så jag vill bara uppmana er alla om att göra allt det där som man säger "jag skulle vilja" till och inte bara glömma det några minuter senare. Glöm aldrig att the sky is the limit och följ dina drömmar och ditt hjärta - alltid!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så bra tänkt fina du! Kram

2013-01-23 @ 16:50:17
URL: http://xomarcheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0