YOU ASK, I´LL ANSWER

 
Hej Emelie! Åh va roligt det låter det har alltid vart min dröm att åka dit! Vad är det för skola du ska söka till i höst? jätte bra blogg! kram
 
Jag har några skolor på rad som jag skall söka till i höst, bla Linnéuniversitetet och Lunds universitet. Dock har jag även kollat på många fler och kommer iallfall att söka 5-6 olika skolor och utbildningar. Men alla utbildningar är moderelaterade på ett sätt eller annat, så mycket kan jag säga utan att göra det allt för komplicerat! 
 
Hej! Skolan som du gick på var det en vanlig skola eller var det någon inriktning som du gick på? :-)<3
 
Ja, jag gick ju på Santa Monica College och hade Fashion Merchandising som major/huvudämne. Det är som en högskola här i Sverige och man går lixom oftast en hel linje/utbildning men man kan också läsa lösa kurser om man vill!
 
hallå! pengar är oftast en känslig fråga, men hur mycket har du/behöver man spara ihop till cali, när du bara ska "leva livet"? sjävlklart beror det på vad man ska göra, men på ett ungefär? :)
 
Jag vill inte riktigt skriva ut exakt hur mycket jag har med mig men det kommer att räcka och förhoppningsvs bli lite över! Tänk dig att du skall iväg på en väldigt lång semester och då vill man inte snåla samtidigt som man kanske inte kastar sina pengar lixom, men jag är faktiskt ganska så ekonomisk och är även bra på att bara köpa/göra sånt som jag verkligen vill. Så ett litet tips är att innan man åker, sätta sig ner och skriva ner allt man vill göra, priser osv så man har en lite budget! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter programmet/kursen du ska söka på Linnéuniversitetet? :)

2013-02-19 @ 19:14:29
Postat av: Linnea

Men ligger det liksom runt 10 000 eller 50 000? :P lite stor skillnad... jag menar flygbiljetterna är väl bara dem 1/5 av det sistnämnda :/

2013-02-19 @ 21:27:29
URL: http://linneassvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0