ANSWER TO YOU´RE QUESTION

Vad ska du göra i Kalifornien denna gången? Please tell me more :)
 

Ni är några som har frågat vad jag skall göra i Cali denna gången så jag tänkte att jag skall svara på det nu! Jag skall alltså åka tillbaka till Kalifornien och denna gång vara San Diego i 3 månader. Man kan säga att jag skall på en låååång semester och bara leva, se, njuta och bara ha så roligt jag kan med mina två bästa vänner i hela vida världen. Vi skall försöka åka runt så mycket vi kan och verkligen göra ALLT vi någonsin velat testa så som paddel boarding och surfing såklart. Vi skall försöka åka till Santa Barbara, San Francisco, nästan längs hela kusten om vi hinner! 
 
Som ni kanske vet så skall jag söka skola till hösten så detta är det perfekta tillfället att åka på mitt livs resa och få nya minnen och uppleva nya äventyr. Är så otroligt peppad och glad över att jag skall tillbaka till underbara Kalifornien, det är ju helt klart ett av världens alla guldklimpar! 
 
23 dagar, sen är jag påväg! 
 
Om det är något mer ni vill veta så fråga så svarar jag! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej Emelie! Åh va roligt det låter det har alltid vart min dröm att åka dit! Vad är det för skola du ska söka till i höst? jätte bra blogg! kram

2013-02-17 @ 12:20:33
URL: http://feliciablogg.devote.se
Postat av: Jessica

hallå! pengar är oftast en känslig fråga, men hur mycket har du/behöver man spara ihop till cali, när du bara ska "leva livet"? sjävlklart beror det på vad man ska göra, men på ett ungefär? :)

2013-02-18 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0