WEEKEND FUN

Då var det äntligen fredag och vi är lediga från skolan, Yes! Imorgon har vi en kvällskurs bara som dessutom är väldigt rolig (syklass) men annars är det helg fram tills på måndag för oss! Idga började jag och P dagen med att gå på yoga som vanligt och sedan dess har vi fixat med lite saker som förblir hemligt ett tag fram över men håll ut, det kommer att avslöjas sedan - mer kan jag inte säga! Ikväll vankas det festligheter vilket skall bli så kul!! 
Nu är det dags för mig att förtsätta med min syläxa, fashion 1 läxa och engelska läxa - Study time
 


Här har ni mina matkärlekar, sallad med avokado, ägg, nötter, tomater, mango & keso & Yogurtland såklart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0