VÄRLDENS ABSOLUT BÄSTA

Nu när jag är på andra sidan jorden märker jag verkligen hur mycket jag saknar och hur mycket min familj betyder för mig. Speciellt min fina mami! Önskar ni alla kunde träffa världens bästa människa som bara råkar vara min mamma Annika! Det finns ingen som är så bra som min mamma, hon ställer upp för mig i vått & torrt och får mig alltid att ta dem bästa besluten. Hon betyder så mycket för mig, det är hon som har fått mig hit där jag är idag. Jag kunde inte vara mer glad & lycklig att just hon är min älskade mami!


Jag älskar dig mami ❤


Kommentarer
Postat av: Emma

Våran fina mammi!!!!! Saknar dig!

2012-09-12 @ 10:22:22
Postat av: Emma

Åh mamma Annika :D

2012-09-13 @ 06:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0