S.E.P.T.E.M.B.E.R MUMS



Jag och P skulle bara en snabbis till The Grove idag och fixa lite tidningar till vår fashion class men självklat fastnade vi lite längre än vad vi trodde. Det var ett event där idag och samtidigt spelade dem in tvshowen Extra! Det bjöds på Cheescake från Cheescake Factory som var farligt god, mini burgers, chips, thai och massa annat gott! Man kunde även gå där ifrån med en liten goodiebag om man hade lite tur! 


Ikväll har vi tvättat, pluggat och nu skall jag städa lite i min garderob hade jag tänkt, det blir lätt stökigt när man byter kläder sisådär 4-5 gånger varje morgon innan man skall iväg till skolan! Dock är det strax dags att kila ner och hämta tvätten ur torktumlaren! Vuxenopäng? jaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0