RIGHT NOW - FASHION STUDY TIME

 
Har ett fashion projekt som skall vara klart på tisdag som jag sitter och jobbar med just nu. Kan inte förstå att jag äntligen studerar det jag alltid drömt om, helt galet egentligen... Även om det tar väldigt långt tid och man får lägga ner många timmar på de olika projekten, då dem alltid är väldigt kreativa så är det väldigt roligt. Jag hade aldrig klarat detta annars!
 
Nu väntar jag bara på att The Grove skall öppna så jag kan springa till Barnes & Nobel och köpa lite Runway magazines som jag behöver!
 
Hoppas ni har en fin dag alla fina läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej,

Det är så att jag ska börja plugga på SMC våren 2013. Jag har endast tänkt läsa strökurser inom mode. Eftersom du pluggar det just nu kanske du har några roliga kurser att rekomendera? :)

Svar: Hej!
Alla dem fashion kurser som jag har alltdå fashion 1,2 och 3 är väldigt roliga! Dem är också ganska så basic så dem passar dem allra flesta! Jag har tyvärr inte tagit någon annan än dessa tre men dem är verkligen att rekomendera! :D
Emelie Bengtsson

2012-09-16 @ 21:15:48
URL: http://finest.se/paulinaeriksson
Postat av: Ida

Härlig blogg du har!

2012-10-01 @ 12:12:53
URL: http://festisandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0