MORNING!

Vaknade upp med världens förkylning och ont i huvudet så det blev ingen yoga och simträning för mig idag. Dock hindrar inte detta mig, jag är ganska så glad ändå efter ett litet skypsamtal med mami och en konversation med min otroligt saknade Lisa! Just nu har jag precis ätit frukost, sitter och pluggar lite engelska. Vi skall skriva vår första lilla essay tills på tisdag så jag försöker få den färdig så jag hinner måla lite inför vår art class på onsdag eftersom jag går i skolan precis hela tisdagen så måste jag göra färdigt det nu! 
 
Ikväll skall jag och P på middag med Jessica på Wilshire Rooftop, det sägs vara en jätte bra och mysig resturang som ligger på ett roof. Vi skall vara där vid 7 så vi hinner så solnedgången! - mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0