AT SCHOOL - SMC

 
Började dagen väldigt tidigt, upp klockan 5 för att 6.15 möta upp Miriam och gå en mysig morgon promenix till bussen! Nu har jag precis haft min första lektion för dagen och sitter i library och tänkte börja på min paper jag skall skriva om Odd Molly! Den är inte due förän i oktober men det är skönt att börja i tid! 
 
Såhär ser jag ut idag, trotsar sommaren lite och kör lite höstigare idag, jeans från gina, primeboots, halsband Brandy Melville, tröja  (öppen i ryggen) från american eagle och väska från Marc Jacobs som idag är tyngre än tyngst! Har massa skolbäcker och dator med mig idag eftersom jag har så lång håltimma är det skönt att få lite homework done!

Kommentarer
Postat av: nina

älskar din blogg! ska själv ansöka till SMC tills nästa höst snart! :)

Svar: Åh tack var gullig du är!! :D GÖR DET! :D
Emelie Bengtsson

2012-09-21 @ 13:55:07
URL: http://artpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0