LA YES OR NO?

 
Många av er har frågat om jag kan berätta lite mer varför jag valde att lämna LA och vad det egentligen var som jag inte ritkgit gillade och självklart kan jag göra det! Dock lovar jag er att det inlägget kommer upp imorgon då jag nu skall kila hem till lisa och vi skall börja fixa inför ikväll då Halloween fest står på schemat!
 
Igår hade jag en riktigt trevlig och mysig kväll med tjejerna inne i stan. Mer av sånt behövs nu när alla vi jobbar hit och dit och inte riktigt ses lika ofta längre. När man tänker på det känns det så konstigt att nästan alla mina vänner befinner sig på olika platser i världen och man kan inget annat än att sakna dem alla! Men samtidigt är jag så glad att alla gör sin egen thing och jag håller just nu på att spåna på vad jag skall göra...hm det kanske jag skall dela med mig av snart! :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Hej!
Vilken skola gick du på i LA och vilket program läste du?
Jag är själv intresserad att läsa merchandise marketing i kalifornien och jag undrar om du har tips på några skolor? Är fidm bra?
Tack i förhand!

Svar: Hej! Jag gick på Santa Monica College och läste fashion merchandising. Jag vet ingen skola som har programet merchandise marketing men det jag läste finns bla på FIDM och det är en väldigt bra skola. Dock är den lite dyrare än exempelvis SMC. Det finns ganska så många college som erbjuder Fashion Merchandising så det lättaste för att hitta skolorna är genom att googla eller kika via en organisation!
Emelie Bengtsson

2012-10-28 @ 08:23:40
Postat av: Saga

Hej igen!
Nu såg jag att du gått på smc! Om man läser det programet du läste, måste man vara duktig på att sy? Kan man fastän man vill ha en bachelor degree läsa en sykurs?

Snälla svara!:)

2012-10-28 @ 08:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0