CHANGES ARE MADE

Som några av er kanske märkt så var det ett tag sedan jag bloggade nu. Detta för att jag har valt att göra en ändring i mitt liv. Jag har valt att lämna LA för den här gången! 
 
Just nu befinner jag mig i vackra sverige igen efter en väldigt lång resa hem. Jag valrde att åka hem eftersom jag kände att LA som stad inte var riktigt rätt för mig. Jag kännde lite som jag var på fel plats med på rätt utbildning vilket är lite tråkigt. Jag älskade skolan och är så glad över alla fina vänner jag fått där borta på andra sidan jorden men LA var inte staden för mig helt enkelt!
 
Det tog mig ett tag att inse men jag kunde inte vara mer nöjd över mitt beslut. Jag kommer att återvända till USA någongång men då till en annan stad! Jag är så tacksam för att jag fått chansen att prova på livet i Hollywood och om det är just din dröm så tveka INTE på att prova! Jag trodde detta var min dröm men det visade sig inte alls vara som jag hade trott!
 
Vi får se vad framtiden har att erbjuda, vad som kommer hända, vart jag kommer befinna mig och hur mitt liv kommer att se ut. Detta är något som är spännande oskrivet. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos! Vad fin du är! Vi saknar dig, här, men du gjorde helt rätt. Glöm inte att vi ska ses i Götet i januari! Välj ditt favorit fik och så ses vi där, i vintermörkret!
Puss Pauie

2012-10-24 @ 06:32:41
URL: http://paulinamuller.blogg.se
Postat av: c

Välkommen hem! :)

2012-10-24 @ 15:12:54
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Postat av: Elin

En fråga bara! Vad var det som gjorde att LA inte var en stad för dig? Funderar nämligen själv på att flytta dit för att plugga så är väldigt nyfiken på hur du upplevde staden :)

2012-10-24 @ 23:00:54
Postat av: Jessica

Välkommen hem Emelie!! :)

2012-10-25 @ 10:09:52
URL: http://xomarcheline.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag är också nyfiken på hur du upplevde LA då även jag funderar på att studera där!

2012-10-27 @ 08:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0