SÖMNLÖS I MINA TANKAR

Ligger helt klarvaken när jag egentligen borde sova. Kan inte sluta tänka på min framtid och jag vet verkligen vad jag vill med mitt liv och jag vill börja NU. Jag tänker ofta på min framtid vilket jag tycker är väldigt bra och jag är väldigt bestämd med att jag skall få ut allt jag vill med mitt liv. Jag brinner för mode och det är det jag vill arbeta med och inget annat. Vägen kommer att vara lång men att investera i ditt eget liv och din framtid är det absolut bästa du kan göra, och det är precis det jag tänker att göra. Jag skall uppfylla en livslång dröm och jag blir varm av bara tanken! Jag är som sagt väldigt målinriktad and i will make it all happen! Framtiden börjar NU!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag brinner för mode och samma som dig så är det något jag vill jobba med, hur är din plan för att få den i uppfyllelse. Kan du inte skriva ett inlägg om hur du tänkte gå till väga. Studera, jobba osv? Kram

Svar: Hej! Jo det kan jag absolut göra! :D det kan komma upp om några dagar!
Emelie Bengtsson

2012-11-21 @ 15:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0