MINA SKÖNHETSMÅSTEN

 

♥Något som är ett måste för mig är Masoccanoil, jag använder det varje gång jag har duchat (i blött hår) men bara på topparna. Jag som egentligen har lockigt hår så gör denna under för friss och liknande om jag inte skulle orka platta det en dag. Ett annat plus är att den luktar gudomligt och håret bli glansigt, lent och fint när man fönat och plattat med olijan i! 
 

♥Denna inpackning från Aussie är något av det bästa jag vet. I Usa använde jag den nästan varje dag eftersom mitt hår blev väldigt konstigt av vattnet. Den luktar lite kokos aktigt och ditt hår blir verkligen underbart bra och fint. Brukar använda denna 2-3 gånger i veckan och jag får bara in nog! 
 
♥En BB Cream tycker jag alla skall investera i. Denna från Garnier är väldigt lätt och blir inte alls som ett lager på huden. Jag brukar använda bara denna på sommaren men nu på vintern brukar jag ta lite cover under om jag skall dölja något lite extra. Men istället för foundation kan jag absolut säga att denna är hur bra som helst och om man tar den med lite färg i får du en solkysst look-frächt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0