PARK LA BREA

Fick en liten fråga om vad komplexet som vi kommer att bo i heter, och det heter Park La Brea! Det är som ett litet samhälle, det finns ett pool area, ett fitness center, en bio, café ja det mesta! Det är helt perfekt för oss, nära till The Grove, till the food store och nära till det mesta egentligen! Jag lovar er att jag skall lägga in annat än instagram bilder men just nu funkar inte min dator så jag kan inte lägga över bilder så detta får bli bra tills jag köpt min Mac book PRO! ❤


Kommentarer
Postat av: M

Hej! Tack för svar. Jag har en liten fråga om pengar. Såklart tänkte jag ta lån från CSN, men du som ska bo där två år, (vilket jag också hade tänkt)hur mycket kostar det med hyra/termin, mat, skola och annat i vardagen? Vill SÅ GÄRNA åka men som min ekonomi ser ut just nu så ser det inte så bra ut med tanke på att hyra, skola, mat osv kostar. Så jag tänkte fråga om du vet hur mycket man får vara beredd på att lägga ut på en termin för varje sak? Hoppas du svarar, din blogg är jättebra!!

2012-07-31 @ 14:28:13
Postat av: Rose

Hamnar inte dina instagram-bilder på bloggen?? Min mobil kan inte ha instagram:(!!

Svar: nej tyvärr gör dem inte det:( åh va tråkigt-älskar instagram!!
Emelie Bengtsson

2012-07-31 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0