FÖRVIRRAD OCH SPLITTRAD

Jag är verkligen en person som älskar att ha planer, att ha många bollar i luften och hela tiden ha något att göra. Jag känner att det är dags för mig att göra något nytt, jag måste ha något att se fram emot och jag måste göra nått som får mig att må bra. Att vara hemma och jobba är kanske vad jag borde göra just nu men jag vet helt ärligt inte om det är vad jag egentligen vill. Jag behöver något mer, ett nytt äventyr. Det jobbiga är bara att jag skall komma på vad exakt det är jag vill göra. Har så mycket tankar och ideér och jag vet inte vad jag skall göra med dem. Har som sagt en egenskap att jag aldrig riktigt nöjer mig, jag vill alltid mer och jag vill alltid komma lite längre, vilket kan vara både väldigt bra och väldigt jobbigt. - förvirrad & splittrad at the moment, men det skall vi ändra på! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miriam

Haha, shit va lägligt. Fatta att du skrev det här dee 23. Emelie jag LÄNGTAR!

2012-12-26 @ 13:58:17
URL: http://www.californiadreaming.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0