TODAY IS A GOOD DAY

Då början ännu en dag här i Los Angeles gå mot sitt slut. Dagarna verkligen rusar iväg här, helt otroligt. Imorgon är en bra dag, en väldigt bra dag! Mina två absolut bästa vänner i hela världen kommer hit till mig och hälsar på! 13 dagar har vi varit ifrån varandra och mer klarar vi inte! Så imorgon kommer dem hit och då skall vi passa på att göra massor med roliga saker! Imorgon skall vi antagligen åka ner till Santa Monica och gå på piren, shoppa på The promenad och äta en god lunch och bara njuta av varandras sällskap! Det skall verkligen bli underbart!
 
Idag började jag dagen med en rad skypsamtal, först min saknade Lisa, sedan min fina sis och även min älskade mamma. Det var så härligt att äntligen kunna prata med dem igen, känns som om jag varit borta hur länge som helst. Men det gjorde verkligen min dag att få prata av mig som om jag vore på hemmaplan! Efter denna mysiga morgon strosade jag iväg till The Grove för lite shopping, mathandlande och sedan bums hem till poolen! En väldigt bra LA dag!
 
LOTS OF LOVE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0