TISDAG I LOS ANGELES

 
Innan min dator där helt så slänger jag in dessa  bilder från dagen! Min adapter fungerar nämligen inte så jag kan inte ladda min dator så jag får leva på min lilla iphone tills jag köper min nya dator här i Usa.
 
Idag tog vi oss till ett väldigt stort köpcentrum, Westfield som ligger i Centery City. Strosade runt i affärer, lunchade och bara njöt utav det fina och underbara klimatet! Imorgon är det dags för oss att flytta in i lägenheten och även dags för ett första besök på skolan, skall bli så kul! Skall fota lite på campus om jag hinner så ni får se!
 
Till min fina familj om läser bloggen: SAKNAR ER MASSVIS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi saknar dig med!!

2012-08-01 @ 11:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0