TIPS TIPS TIPS

Jag måste tipsa er om något som länge varit en av mina absoluta favoriter, bananpankakor! Har flera gånger lagat det hemma i Sverige men idag gjorde jag det för fösta gången här i USA och det var minsann exakt lika gott. Nu när jag även är student och bor hemmifrån har jag även blivit väldigt ekonomisk och detta är perfekt, billigt & hur gott som helst.
 
Allt du behöver är en banan och ett ägg, jag brukar hälla i lite lite vatten bara för att smeten skall bli lite lösare. Så allt ni behöver göra är att mixa ägget och bananen, hälla i lite vatten och steka som vanliga plättar med lite olja i stekpannan. Toppa med lite frysta bär så blir det perfekt.
 
Det är även väldigt nyttigt men om man vill festa till det lite kan man även ha lite vaniljkesella till! Hem och prova med er, lovar att ni inte blir besvikna! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0