MORNIN' LOS ANGELES

Vaknade upp med ett leende på läpparna, fråga mig inte varför. Känns som om jag går på helvarv just nu, lever min dröm, skolan drar igång om en vecka och jag har kommit på hur mycket man egentligen skall uppskatta och älska sin familj. Dem är alltid där när jag behöver dem och jag kunde inte önska för en bättre och finare sådan!
 
Dagens skall spenderas vid poolen, det ÄR verkligen allt vi gör, ligger vid poolen men vad annars skall man göra i denna otroliga värme? Hoppas alla ni som börjat skolan hemma Sverige är lika taggade för ett nytt läsår som jag är!
 
 
NU: TIME TO HIT THE POOL

Kommentarer
Postat av: frida - MIN VARDAG, DIN HOBBY

sv, tack :)

2012-08-25 @ 11:29:19
URL: http://fridallindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0