GOOD MORNING AMERICA

God morgon för mig men god eftermiddag/kväll för er i Sverige!
 
Idag skiner solen som alla andra dagar och även om klockan är 9 så är det så varmt. Idag kallar poolen men innan dess måste jag kila iväg till mataaffären och handla lite mat. Det känns som det är det enda jag gör men eftersom vi inte har någon bil än så får vi släpa på våra kassar vilket gör att vi inte kan handla allt för mycket på en gång! Ett av dem mindre problemen I guess!
 
Tänkte kolla lite mer er vad ni vill se mer av här på bloggen? outfits, mer om LA, skolan eller vad som helst? släng iväg en kommentar så jag vet!
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Kan inte du ha en frågestund på bloggen? :D

2012-08-08 @ 18:21:10
Postat av: Nathalie

Hej! Jag undrar om du kan ta lite mer outfit bilder? Du har så fina kläder och jag skulle gärna vilja vet vart allt kommer ifrån!! Tack för bra blogg!

2012-08-08 @ 18:25:57
Postat av: Rose

Skola & LA (A)?

2012-08-08 @ 19:11:11
Postat av: Elin

Jag vill se mer av allt! :) Vardagslivet i LA, skolan, outfit, lägenheten.. :)

2012-08-09 @ 08:50:47
URL: http://stylista.devote.se
Postat av: Anonym

Vill veta vart kläderna kommer ifrån.

2012-08-09 @ 12:40:20
Postat av: Anonym

Jag undrar en sak, bor inte Paulina med er längre? Har varken sett henne på bild eller sett att du skrivit något om henne. :)

2012-08-10 @ 09:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0