FIRST DAY IN COLLEGE

Då var första dagen på skolan snart över! Klockan är snart nio på kvällen och vi har varit här sedan 7 i morrse. Kan säga att jag är lagom trött nu men jag har verkligen haft världens bästa första dag! Började med klassen Fashion 1 på morgonen och SMC:s fashion department verkar precis lika bra som alla säger att den är. Lärarna är erfarna och vet precis vad dem pratar om och det känns så bra! Hade även haft världens längsta håltimma (4,5h) innan det var dags för min engelska Class. Den var precis lika bra den och jag kunde inte önska för en bättre första dag! Träffat många nya människor här på campus också vilket är så roligt, både amerikanska och lite fler svenskar!


Nu är set dags för oss att sätta oss på bussen hem efter en lång dag!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0