BEACH DAY IN MALIBU & SM

Idag blev vi hämtade av ett par svenska killar som vi träffade igår när vi var ute och åt middag! Det var först meningen att vi skulle göra en dagsutflykt till Laguna Beach men just idag bestämde sig vädret för att vara molnligt vilket det inte har varit en enda dag sedan vi kom hit. Så vi bestämde oss för att åka till Malibu som ligger lite närmare. Vi åkte runt och tittade på alla underbara beach houses som liggerlängs hela Malibu Beach, stannade till på en mysig liten strand innan vi åkte till Santa Monica Beach där vi spenderade hela eftermiddagen. Solen tittade fram och vi solade, badade spelade vollyboll och njöt av vårt sjukt trevliga sällskap!  
 
På vägen hem stannade vi till på Yogurtland då vi absolut inte kunde låta killarna missa denna underbart goda frozen yogurt. Nu har jag ÄNTLIGEN köpt min fina fina MacBook Pro och jag kunde inte vara lyckligare! You know what they say, once you go Mac you never go back!
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Shit, har läst igenom hela bloggen nu och jag tror verkligen att du kommer få det grymt! Hur länge ska du plugga? Är det en associate's degree på två år? Jag kollar nämligen runt inför nästa höst och det är vad jag planerar att läsa :)

Svar: Åh tack så mycket!! Ja det är planerat på att jag skall ta en associate först och sedan göra en transfer till ett annat universitet! :D
Emelie Bengtsson

2012-08-25 @ 10:01:28
URL: http://ceciliapetterssons.blogg.se
Postat av: Linnea

Nää va jag är avundsjuk!! Låter ju helt perfekt! Här ska jag kika in flera gånger! :)

Svar: va kul att du gillar det! :D tack så mycket!
Emelie Bengtsson

2012-08-26 @ 11:07:11
URL: http://linnealin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0